середу, 21 вересня 2022 р.

МИР у кожну домівку!

Моя улюблена святине!
До тебе так звертаюсь я,
Прошу я миру для країни,
І просить вся моя сім’я.
Почуй нас, Боже, у молитвах!
Спини цей безлад і війну.
Нам поверни щасливе небо
І гарну, сонячну весну!
                      (Т. Сердюк)

Сьогодні, Міжнародний день миру! Починаючи з 2002 року Міжнародний день миру щорічно відзначають 21 вересня. Це день, коли потрібно припинити вогонь, відмовитись від насильства, а також - припинити військові дії протягом дня. Кожен з нас, а особливо зараз, хоче проснутись та почути найбільш очікувані слова "Закінчилась війна. Відсьогодні в нас настав довгоочікуваний, переможний МИР!".  Мир, якого чекають з нетерпінням всі українці, а наші улюблені користувачі, силою пісні підтримують усіх та один одного.



Немає коментарів:

Дописати коментар